יום ראשון, 6 ביוני 2010

משחקי בנות -הלבשה, איפור ודמויות אהובות


משחקי בנות, משחקי בנות אונליין. אם חיפשתן משחקי בנות ברשת הגעתן למקום הנכון. משחקי בנות ממש לא חייבים להיות משחקים רק של בנות, אבל הכוונה משחקים מיוחדים לבנות, עם כל מיני דברים שבדרך כלל בנות אוהבות ומחפשות כשהן משחקות משחקים אונליין. למשל, משחקי הלבשה, משחקי איפור, משחקי עיצוב חדרים, משחקי בישול, משחקי ברבי, משחקי בראץ, משחקי פיות. משחקים של בנות ברשת יכולים להיות הרבה מעבר לכך. משחקי אסטרטגיה, פעולה, צבירת כסף ווירטואלי או בניית עולם וירטואלי, אך עם דמויות ועיצובים שלרוב בנות אוהבות, כמו ארמון, חדר חלומות, נסיכות, בובות, עיצוב עוגות או עוגיות עם פרפרים, קישוטים, איפור וכדומה. הרבה בנים אוהבים משחקי בישול ועיצוב גם כן, ומה הפלא. משחקי עיצוב או בישול הם משחקים מהנים, שדורשים עמידה בלוח זמנים, ביעד מסוים ויש בהם זריזות, מחשבה, אסטרטגיה ותכנון, וכל אחד יכול להנות מסוג זה של משחקים, גם מבוגרים, למרות שהם נקראים משחקי בנות. למשל, משחק ניהול בית קפה. דמות של בחורה צעירה מנהלת בית קפה, מעצבת את בית הקפה, מרכיבה את התפריט, מוציאה ללקוחות מנות לפי הזמנתם, בונה ומרחיבה את בית הקפה, מוסיפה מכשור לבית הקפה כמו מכונות קפה, שתייה קלה, גלידה וכדומה. מחקי בנות לפעמים בדיוק כמו משחקים אחרים, אבל עם דמויות נשיות, גם בסוגי משחקי פעולה ואקשן ישנן דמויות מקסימות שגם בנות אוהבות. בנות אוהבות משחקי פעולה אונליין בדיוק כמו בנים, אם הן מתחברות לדמויות, למשל דמויות של לוחמת, נסיכה, ברבי, בראץ, פיה וכדומה. משחקי בנות נוספים הם משחקי עיצוב אופנה אונליין, משחקים שבהם בנות יכולות לעצב בגדים ולעיתים לאחר סיום המשחק יכולות להדפיס את היצירה המוגמרת בעיצוב של מגזין, תצוגת אופנה ועוד דימויים מעולם האופנה. עוד אקסטרה שמוסיף עניין לשחק משחק עיצוב.
משחקי בנות באופן כללי כוללים כמה קטגוריות עיקריות: משחקי פעולה, משחקי אסטרטגיה, משחקי הלבשה, משחקי איפור, משחקי בישול, משחקי בובות, משחקי עייצוב חדרים, משחקי קישוט עוגות, עוגיות וכדומה, משחקי פיות. בנוסף לכך, משחקים של דמויות מוכרות מעולמן של בנות, לשמל משחקי ברבי, משחקי בראץ, משחקי טינקרבל וכדומה.
משחקי איפור או הלבשה כוללים בדרלך כלל כמה שלביםץ משחקים טובים מתחום זה יכללו אופציה להלבשה של כמה בובות או דמויות, תוך שהם מאפשרים בחירה בין דמויות שונות להלבשה, למשל כמה דוגמניות או בובות, או דמויות שונות של ברבי של בראץ ומותגים שונים שילדיות אוהבות. לאחר הבחירה בדמות להלבשה, תהיה בחירה בין מגוון גדול של פריטי לבוש, חצאיות, מכנסיים, שמלות, נעליים והרבה אביזרים משלימים. כל ילדה תגיד שהכי חשוב זה שיהיו הרבה אביזרים יפים לבחור ולעצב מתוכם עיצוב אופנה מהאגדות: חגורות, תיקים, נעליים, כובעים, צעיפים, כפפות, קישוטי שיער. לאחר מכן תהיה אפשרות בחירה בין תסרוקות שונות, צבעי איפור שונים, צלליות, סומק, אודם, ריסים, צבעי שיער ואביזרים לקישוט. משחקי בנות של בישול מתאימים בהחלטגם לבנים, וכוללים או בנייה של מסעדה, בית קפה וכדומה לאורך זמן, כלומר במשך כמה משחקים, או משחקים קצרים של הרכבת מנות בישול או אפייה לפי הזמנת הלקוחץ הלקוח אומר מה הוא רוצה והמשחק צריך להרכיב מנה בידוק כפי שהלקוח ביקש, צבעים, שכבות, תוספות, ולפי הסדר. ולקבל כסף מהלקוח לפי הדיוק בהרכבת המנה ולפי הזריזות שבה הוגשה המנה. משחקי בישול אחרים כוללים קישוט של עוגות, עוגיות או חנות גלידה, למשל באמצעות ציפויים או קרמים שונים, דובדבנים, שוקולד, סוכר, קישוטי עוגיות ואפייה בצורת פרפרים, סרטים, לבבות, פרחים, פיות וכדומה מתאימים מאוד ל משחקי בנות.
ראו משחקי בנות יפים כאן: