יום שלישי, 13 ביולי 2010

צעצוע של סיפור 3 - משחק גולות עם באז שנות אור


הם כבר כאן! גיבורי צעצוע של סיפור 3 לא רק על המסך הגדול בקולנוע, עכשיו גם עם משחק אונליין חדש ומפתיע עם דמויות צעצוע של סיפור 3. הצעצועים הכי מגניבים, שהתגעגענו אליהם שוב חוזרים! קבלו את וודי, באז שנות אור, רקס, מר תפוח אדמה, אנדי שכבר גדל קצת בנתיים ועוד חברים חדשים! מי שעדיין לא ראה את הסרט ישמח לגלות שהסרט השלישי צעצוע של סיפור 3 יצא בתלת מימד, כך שיש כאן חוויה מיוחדת.
ואם כבר צעצוע של סיפור 3 , אז למה לא לשחק עם החברים הטובים עד האינסוף ומעבר לו?
קבלו משחק גולות עם צעצוע של סיפור 3, שחקו ותהנו!
איך משחקים משחק גולות צעצוע של סיפור 3 ? הוראות:
המתינו כמה שניות לטעינת המשחק.
משחק מקסים עם המון משימות ושלבים, מגוון ומעניין במיוחד.
משימה ראשונה:
משימת חילוץ חייזרים. עיזרו למגן החלל הנאמן, באז שנות אור, להציל את החייזרים החמודים הקטנים.
התחרו נגד מחוגי השעון כדי להשלים את המשימה. איספו גולות לאוסף שלכם כדי לצבור נקודות משחק. מצאו מתגים כדי לגלות חפצים חבויים. מצאו את הגולה הנדירה כדי להוסיפה אל אוסף הגביעים שלכם. הצילו את החייזרים כדי לזכות בנקודות נוספות. מצאו את המפתח הגדול כדי להשלי את משימת החילוץ.
בחרו דמות ילד או ילדה. התקדמו עם מקשי החיצים. באז שנות אור יופיע מדי פעם וייתן לכם רמזים. למשל: איספו גולות כדי לצבור נקודות.
אפשר לירות באמצעות מקש רווח, לקפוץ באמצעות חץ עליון.
חילוץ חייזר יזכה אתכם ב 1000 נקודות.
מדי פעם תתקלו בקפיץ, הוא יאפשר לכם לקפוץ גבוה יותר, פשוט תנחתו עליו והוא יקפיץ אתכם למעלה. או כמו שאומר באז ברמז המופע לפניכם: זיכרו, הוא לא עף, הוא נופל בסגנון...
בהמשך תפגשו משימות נוספות וזיכרו, השעון מתקתק. קחו את הזמן כדי לא להיכשל במשימות, אך שימו לב לשעון כדי לא להפסיד את כל הזמן שעומד לרשותכם לסיים את המשחק. שחקו ותהנו!
Adventure Games

פאזל צעצוע של סיפור אונליין
משחקים