יום ראשון, 10 ביוני 2012

משחקי קיץ נפלאים



אם אתם מחפשים משחקים לקיץ, משחקים מתאימים ליום הולדת, בית מארח, ל"ג בעומר או כל פעילות קיצית אחרת, יש לי כמה רעיונות מעולים להפעלת משחקי קיץ מיוחדים שיסדרו לכם את היום.
תחזיקו חזק, תכינו מגבות וכיבוד, משחקי חצר וכדור והמון מרץ – כי משחקי קיץ הם לא ממש לשבת ולשחק בבצק בשקט. למעשה, תשכחו מהשק עד להודעה חדשה, בסיידר? אבל תתכוננו להמון כיף!!
  1. חפש את המטמון – סוף סוף אפשר לצאת החוצה לשחק כמו פעם. חפש את מהטמון אפשר לשחק בכל אירוע חברתי, לא צריך לדאוג למטמון גדול מאוד, משפריצי מים, ממתקים או ארטיקים בצידנית קרח לכל הילדים ישיגו את האפקט המשמח הרצוי.
  2. סימני דרך – לילדים גדולים, על אותו עיקרון – הגיע הזמן לשנס מותניים ולצאת החוצה! היזהרו מכבישים ואל תשחקו סימני דרך במקומות מסוכנים אלא רק בגינה ציבורית או מדרכה.
  3. ילדים קטנים אפשר לקחת למשחקי קיץ הכוללים איסוף פרחי אביב או חיפוש אחר אבנים מיוחדות והפתעות מן הטבע.
  4. משחקי כדור – מחניים, כדורגל, כדורעף שאפשר להוציא לדשא.
  5. משחקי חצר כמו קפיצה על חבל, מטקות, כדור נוצה – כולם משחקי קיץ מעולים שמזכירים לנו ישר את חוף הים, ושולחים אותנו בדמיון אל יום שבת עם כל עם ישראל בחוף הדביק, אך היפה כל כך.
  6. משחקי מים כמו משפריצי מים או משחקי בריכה
  7. משחקי יצירה בחול או בבוץ (כן, מה ששמעתם), פיינטבול וכדומה.
  8. משחקי מיני גולף שאפשר להכין לבד, מסלולים בחוץ או מיני גולף ביתי שאפשר להוציא החוצה.
  9. משחקים עם שבשבת, בניית דחליל או תחרות עפיפונים
  10. משחקי קליעה למטרה, חץ וקשת צעצוע, טיסנים וכל מה שמעופף ובימים כתיקונם דורש המון מרחב, אפשרי בקיץ בכל מרחב, בדשא, בפארק, בגינה – רק להיזהר לא לשחק בקרבת אנשים חפים מפשע, ואנשים בכלל, גם הם רוצים ליהנות מיום קיץ שמשי בלי לדאוג שאיזה טיסן או חץ ספוג טועה יעוף לכיוונם.
משחקי קיץ שמחים!