יום ראשון, 18 ביולי 2010

באז שנות אור משחקים


משחקים כיפיים ומגוונים עם באז שנות אור. מגן החלל הנאמן והטוב, שאוהב את אנדי הילד, וודי ושאר חבריו הצעצועים לבית אנדי. מגן החלל המקסים שהביא לנו אוצר ביטויים כמו: אל האינסוף ומעבר לו, זה לא נקרא לעוף – זה נקרא ליפול... בסגנון! ועוד...
עם צאת הסרט החדש של באז שנות אור, צעצוע של סיפור 3 , מובאים כאן כמה משחקים מקסמים של באז שנות אור ודמויות נוספות מהסרטים המעולים של דיסני ופיקסאר.
הסרט החדש צעצוע של סיפור 3 מובא בתלת מימד, עוד חידוש על פני הסרטים הקודמים, שיצאו לפני יותר מ 10 שנים, ועדיין כובשים לבבות בכל העולם.
כי מי יכול לעמוד בפני באז שנות אור, צעצוע שבטוח שהוא מגן חלל אמיתי, וודי הקאובוי (שנוכח לגלות, בסרט השני, שהוא צעצוע מיוחד ומפורסם ששווה כניסה למוזיאון, לא פחות), ילד מקסים בשם אנדי שאוהב את הצעצועים שלו אהבת אמת, כלב סלינקי עם קפיץ, דינוזאור חביב שמשתמש בראש (ראו צעצוע של סיפור 2), בובת ברבי בעלת מקצועות שימושיים כמו מדריכת טיולים ועוד דמויות משעשעות שיוצאות לעזור אחת לשנייה בסדרת הרפתקאות מופלאה.
רוצים לשחק משחקים מגניבים עם באז שנות אור וחבריו, וודי, מר תפוד וכל החבורה מהסרט צעצוע של סיפור?
יש כאן כמה משחקים של באז שמתאימים לגילאים שונים, לפי עניין או דרגת קושי.
משחק באז שנות אור – פאזל להרכבה אונליין עם הדמויות האהובות, באז, האם, רקס ועוד. תוכלו למצוא את הפאזל כאן: משחק פאזל צעצוע של סיפור. משחק באז שנות אור שמתאים גם לקטנים, אינו קשה במיוחד ומהנה לילדים שאוהבים את דמויות באז וחבורת צעצוע של סיפור.
משחק באז שנות אור חמוד נוסף הוא משחק תפוס את המשאית עם באז והקאובוי שובה הלב וודי. ברכבם על מכונית הצעצוע הם מנסים לתפוס את משאית ההובלה בזמן, ואתם כאן כדי לעזור להם! המשחק כאן:
משחק צעצוע של סיפור תפוס את המשאית.
משחק קשה יותר הוא משחק באז שנות אור גולות, משחק שכולל למעשה מספר משימות, ביניהן הצלת החייזרים החמודים הקטנים מהסרט. אפשר למצוא את המשחק כאן: צעצוע של סיפור 3 משחק גולות.
משחק זה כולל כמה שלבים, תלוי בזמן, ודורש ריכוז, חשיבה, תכנון ושליטה והבנה של המשחק. ייקח לכם כמה פעמים לשחק כדי להבין טוב יותר איך להצליח במשימת החילוץ. אך אל דאגה, מדי פעם יופיע באז שנות אור וייתן לכם רמזים ועצות להמשך. משחק מאוד כייפי, מגוון ומעניין. גרפיקה מצוינת המדמה את חדר המשחקים של אנדי, ובו תצטרכו לעבור מהמיטה, לשידה וכולי – תוך כדי איסוף גולות והצלת חייזרים, היזהרו מהעננים והברקים, תוכלו לירות בחזרה ורק אל תיפלו... בסגנון, כמובן.