יום שני, 7 בנובמבר 2011

משחק בישול עוגת מרנג לימון


הנה משחק בישול חמוד ומקורי שמצאתי היום! אני מקווה שתיהנו ממנו, ממקוריות הטעמים, מהיצירה היפה, הצבעוניות הססגונית ואפשרויות המשחק העשירות. ממש כשם שאני נהניתי לראות ולשחק במשחק הזה בעצמי.
מה זיהיתי ואהבתי במשחק בישול הזה?
דבר ראשון, הדברים האהובים עליי, החביבים כל כך במשחקי בישול: מגוון עשיר של קישוטים מתוקים לאניני הטעם המתוק!
שנית, הגרפיקה הטובה, הציורים החמודים שעושים חשק לבלש, לשחק, לעצב שוב ושוב, כי הם פשוט נראים טוב, כמו שמשחק עיצוב או בישול צריך להיראות.
המשחק נפתח עם תמונה של פרוסת עוגת לימון מהממת, עם מיץ לימונדה בצד ופרוסות דקות של לימון ועלי נענע לקישוט. מסוג הדברים הקטנים שאני אוהבת לראות במשחקים, כי הם עושים את כל ההבדל בין משחק טוב, איכותי, שנעים לשחק בו, לבין משחק שחבל לבזבז עליו זמן...
בכפתורים העליונים, תוכלו להצביע על איזה רקע אתם מעדיפים, איזה רקע אתם נוטים להעדיף, ותוכלו להסב ביניהם כאוות נפשכם ולפי טעמכם.
מבין הכפתורים מצד שמאל של המשחק, לחצו על הכפתור הראשון מהלמעלה, כדי לבחור את צורת פרוסות העוגה.
כאן תוכלו לשנות את טעמכם, להוציא תחת ידכם עיצובים חדשים מבין עוגות שכבות, עוגות עם קרם חלק או קצפתי, מסולסל או עגול וכן הלאה.
כעת בחרו את צבע בסיס העוגה האהוב עליכם: צהוב בננה / לימון, כתום, ורוד וכולי.
בכפתור הבא תבחרו את צבע הקרם, והמגוון בחלק זה מסחרר: קרמים ורודים, סגולים, צהובים, כתומים ושמנתיים.
עוד לא הגענו לסוף! כעת אתם יכולים להוסיף כוס משקה, גלידה או קפה לצד היצירה היפה שלכם: לימונדה, מילקשייק, משקאות מקושטים מרהיבים, עם מטריות, קוביות קרח ועוד דקורציות מהממות.
לסיום, תנו דרור ליצירתיות ולטעם האישי שלכם, עם מגוון עשיר של פירות נאי מראה, שינוחו בשלווה לצד עוגת הלימון המושלמת הזו. למשל, פרוסות לימון יפות, תפוזים, קיווי, תפוח, סוכריות לב צבעוניות עם עלי נענע רעננים, קוביות שוקולד עם תפוז ועוד.
כעת התרווחו לאחור והביטו כמה יפה חוללתם, בישלתם וקישטתם! נתראה במשחקים הבאים.

אולי תיהנו גם עם משחק בישול עוגת וופל שכבות החדש, וראו כאן מבחר משחקים גדול ומתחדש!