יום ראשון, 1 בינואר 2012

הכנת קאפקייקס משחק בישול


הבוקר קמתי במצב רוח מרומם לקראת השנה האזרחית החדשה, וחיפשתי דרך לחגוג עם משהו טעים, את הבוקר המיוחד הזה.
ככה קרה, שמצאתי משחק בישול מדליק ורצתי לספר לכם. הפעם נכין קאפקייקס, עוגות קטנות אישיות, עם משחק הכנת קאפקייקס מדליק ומקורי.
מה מיוחד במשחק הזה? זהו משחק הכנת קאפקייקס וקישוט, עם דמויות משעשעות מסרטים מצוירים.
אפשר לקשט את העוגות הקטנות בכל מיני קישוטים טעימים ויפים, ולהוסיף דמויות מצוירות חמודות, כדי להכין קאפקייקס קצת יותר מיוחדות מבדרך כלל.
אתם מוכנים להתחיל לשחק? אז קודם כל, הנה כל מה שיש למשחק הזה להציע, וגם כמה הוראות שיעזרו לכם להתמצא, למרות שהמשחק מאוד קל.
השתמשו בעכבר, כדי להקליק על עיצובים שונים, על קישוטים מעניינים וצבעוניים ולבחור צבעים, צורות, טעמים, קישוטים, פירות, סוכריות וממתקים שונים לקישוט העוגות שלכם.
בחלקו העליון של המשחק תמצאו שלושה כפתורים מצד שמאל. לחצו עליהם כדי להחליף רקעים למשחק: מסיבה, מטבח או בית קפה.
כעת נעבור לכפתורים בחלק התחתון של המשחק, כדי לקשט קאפקייקס שונים.
בכפתור הראשון תוכלו לבחור את הצורה הבסיסית של תבנית שלמה של קאפקייס. לרשותכם עומדים לבחירה קאפקייקס כאלה: לבבות ופרחים, עיגולים עם זיגוג קרמי או זיגוג קצף, קאפקייקס עגולים בציפוי בצק סוכר צבעוני, קאפקייקס עגולים בציפוי כוכבים, קאפקייקס עגולים עם וופל ועוד.
לאחר שבחרתם צורה רצויה למאפים שלכם, לחצו על פלטת הצבעים כדי לצפות את העוגות הקטנות בציפויים טעימים בצבעים שונים: ורוד, סגול, תכלת, ירוק בהיר, צהוב, כתום ועוד.
לחצו על פלטת הצבעים השנייה כדי להחליף צבעים לציפויי הקאפקייקס.
בכפתור הבא בשורה, בצורת כוכבים, מחכות לכם המון תוספות יפות ומקושטות: פרחי סוכר או כוכבי סוכר, פרחי סוכר צבעוניים, כדורי שוקולד זעירים, לבבות אדומים, סוכריות עדשים צבעוניות, תותים, ופרחים ועלים אכילים.
בכפתור הבא תוכלו לקשט את העוגות האישיות שהכנתם, עם קישוטים של דמויות מצוירות חמודות, שאתם וודאי מכירים.
חוץ מהדמויות, הקאפקייקס יקושטו גם בצורות מתוקות כמו כתר, פפיון, מתנה, פרפרים, לבבות, כלי נגינה, קומקום תה, דלעת, מכוניות ועוד.
לסיום, לחצו על הכפתור האחרון ופזרו סוכריות צבעוניות מעל הקאפקייקס: סוכריות שוקולד, סוכריות צבעוניות, סוכריות לבנות ועוד.
אני מקווה שתיהנו לשחק משחק בישול מקורי כזה, צבעוני ומלא שמחה! קשטו את הקאפקייקס ואחר כך נסו להכין מגש חדש עם קישוטים אחרים. בהצלחה!

אם נהנתם מהמשחק, אולי תרצו לנסות משחקים נוספים באתר, המשחק האחרון היה: משחק בישול עוגת מרנג לימון