יום שני, 30 בינואר 2012

משחק בישול ארוחת בוקר


טוב, לאחר שאהבתם כל כך את משחק אפיית קאפקייקס וקישוט של העוגיות המקסימות הללו, במשחק שהיו בו באמת המון אפשרויות קישוט וטעמים, הנה משהו בריא ויפה על הבוקר: משחק בישול ארוחת בוקר שלמה ומסורתית!
קל יותר להתחיל את היום עם ארוחת בוקר גדולה ומזינה, זאת כל אחד יודע. קבלו את כל האנרגיה שאתם זקוקים לה, עם ארוחת בוקר מושלמת הכוללת את כל אבות המזון הבריאותיים, וכמובן ערכו שולחן, מפה יפה, כוס קפה או מיץ, קישוטים ורטבים ואל תשכחו לבחור את הכלים הכי יפים!
בכפתור העליון מצד שמאל בחרו אחת מבין 10 צלחות חגיגיות. בכפתור שלידו בחרו את צבע הצלחת, מבין עשרה צבעים יפים ועליזים לבוקר. לאחר מכן בחרו את צבע עיטור הצלחת, והתחילו להרכיב את ארוחת הבוקר שלכם. משחק כיפי ומעניין כי הוא מלא אפשרויות טעימות. התחילו מספגטי, פירה, צ'יפס או גבינה, והוסיפו חלבונים: ביצה קשה, חביתה, גבינות ועוד. עכשיו הוסיפו ירקות: לימונים, עגבניות, זיתים, מלפפונים, חסה, פלפלים, עגבניות שרי, פרוסות תפוז ועוד. הוסיפו רוטב לפי טעמכם (יש אפילו רוטב עגבניות מחייך), ולסיום בחרו משהו להניח בצד הצלחת, מבין האפשרויות הבאות: כוס קפה ועוגיות, לחם וחמאה, כוס חלב, תפוח ורימון, כריך גבינה צהובה, סכו"ם ומפית, סושי ומקלות אכילה, כוס שוקו ועוגות מאפין קטנות ומקושטות, בקבוק קטשופ או מיץ מוגז.
לבסוף, לחצו על הצלחות מצד שמאל למטה, כדי להחליף רקע ומפה לשולחן. שחקו בהנאה ובתיאבון!

מקווה שנהנתם! שחקו עוד משחקים כאן, ובדקו את המשחק האחרון שלי: הכנת קאפקייקס משחק בישול