יום רביעי, 8 בפברואר 2012

משחקים לטו בשבט


טו בשבט שמח! חג אילנות מרהיב, ירוק ומלא שמש סידרה לנו אמא טבע השנה. מזג אוויר מושלם ליצירה, טיולים, משחקים, נטיעות, משלוחי פירות יבשים והמון כיף עם משפחה וחברים אהובים.
אם אתם מחפשים משחקים לטו בשבט, משחקי מחשב לטו בשבט, יצירות, חוברות או כל משחק והפעלה אחר, יש לי המון רעיונות מעולים בשבילכם.
באתר החינוך של קק" הנקרא חלון ירוק, מצאתי משחקים מהממים לטו בשבט, משחקים בשילוב סרטונים של בריינפופ המעולה, משחקי מחשב כיפיים, משחקי משימות, משחקי מחשבה, משחקי השלמות, יצירה, חוברות, סרטונים מעניינים, דמויות מקסימות ושובות לב, משחק לטו בשבט בנושא מיחזור, נטיעות, השקייה ועוד.
אז למה אתם מחכים? הנה מה שמחכה לכם באתר המשחקים של קרן קיימת לישראל: קקל משחקים טו בשבט:
 הכוח הירוק: משחק מעולה שמאוד אהבתי. אוכל להמליץ עליו בשל הגרפיקה המעולה, הביצוע המצוין, משחק כייפי, דינמי, שכולל פעילויות שונות ומגוונות ודמויות לבחירה.  
במשחק שני גיבורי על, בן ובת – תוכלו לבחור להיות גיבור העל או גיבורת העל. גיבורי העל מצילים את הטבע ועוזרים לסביבה, ואתם צריכים לעזור להם על ידי מילוי משימות שונות: משימת מיחזור חומרים לפי סוג, משימת השקיה כיפית שדורשת טיפונת מחשבה ובעיקר ניסוי, משחק טריויה ועוד.
כמו כן, תוכלו לבחור את "העץ האהוב שלי", להצביע עבור העץ שאתם הכי אוהבים. בנתיים מנצחת שם השקדייה אם איני טועה, אולי תיכנסו ותשפיעו. 
עוד משחקים לטו בשבט באתר: כך הולכים השותלים, משחק אסטרטגיה ומהלכים., פאזל נטיעות, ויש גם מגדיר עצים וחוברת לטו בשבט.
משחק שומר היער: עוד משחק אהוב עליי, שבו אתם הופכים ליערן של קק"ל ומשלימים משימות רבות מסוגים שונים – משחק נפלא שיכול לקחת קצת זמן, ובהחלט סוחף ומעניין. ביצוע מעולה, גרפיקה טובה, טעימה מהירה – כל מה שאפשר לבקש ממשחק מחשב מוצלח.
ראו עוד המון משחקים, עברו על משחקי הבישול שהעלתי לבלוג, למשל: משחק בישול ארוחת בוקר